Halaman

Rabu, 18 Disember 2013

Jatuhkan Kerajaan

Ya, aku mempunyai keinginan untuk menggulingkan kerajaan sedia ini, tetapi aku tidak mampu untuk melakukannya seorang diri & aku memerlukan sokongan padu dalam bentuk berpasukan atau jamaah untuk melaksanakan hasrat ini.

Aku tidak sanggup untuk melihat rakyat marhaen terus-menerus dihimpit dengan pelbagai kos saraan hidup yang tidak munasabah & menggila ini di mana korupsi semakin meninggi, ketirisan wang negara semakin kronik digunakan oleh pemimpin yang bernafsu serakah menghabiskannya, hutang negara di paras bahaya sehingga mencecah trillion ringgit!

Adakah kalian sanggup melihat kesengseraan ini kian berleluasa? Sesungguhnya Allah & Rasul-Nya tidak redha dengan perkara ini.

Adakah kalian redha melihat saudara seaqidah & juga golongan bukan Islam turut ditindas tanpa belas ihsan oleh pihak yang gilakan dunia & juga kuasa?

Siapa bersama-sama dengan saya??


daripada :

(Syazwan Khamis)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan